loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 177 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

 

مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: در جلسه شنبه شب باشگاه بحث اكثر اعضا بر سر انتخاب مربي ايراني براي پرسپوليس بوده ولي به دليل شرايط باشگاه تصميم به جذب مربي خارجي گرفته شده است.

 

حميد درخشان درباره تشكيل كميته‌ فني باشگاه پرسپوليس، گفت: تشكيل اين كميته‌ به ساختار فوتبال باشگاه كمك مي‌كند.

مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: در جلسه شنبه شب باشگاه بحث اكثر اعضا بر سر انتخاب مربي ايراني براي پرسپوليس بوده ولي به دليل شرايط باشگاه تصميم به جذب مربي خارجي گرفته شده است.

 

حميد درخشان درباره تشكيل كميته‌ فني باشگاه پرسپوليس، گفت: تشكيل اين كميته‌ به ساختار فوتبال باشگاه كمك مي‌كند.

 

به نظرم نگاه اول اين كميته‌ بايد به تيم‌هاي پايه باشد و در كنار آن به تيم بزرگسالان هم توجه كند. من بسيار اميدوارم كه اين كميته‌ دوام داشته باشد كه بتواند به پرسپوليس كمك كند.

 

وي ادامه داد: اگر قرار باشد كميته‌ فني دوام نداشته باشد و به تيم كمك نكند، اصلا نباشد بهتر است. اميدوارم كه از اين كميته‌ به بهترين شكل استفاده شود. اعضاي اين كميته‌ هم چندين سال در فوتبال زحمت كشيده‌اند و خاك ميدان خورده‌اند. آنها تجربيات خوبي دارند كه مي‌شود از آنها بهترين بهره را برد. ان‌شاءالله مديريت باشگاه هم از اين ظرفيت كمال استفاده را خواهد كرد.

 

درخشان در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه چرا در گفته‌هاي اعضاي كميته‌ فني پرسپوليس در همان روز نخست تشكيل تناقض‌هاي زيادي ديده مي‌شد، گفت: به نظر من تناقضي وجود نداشت. دو مربي گزينه هدايت پرسپوليس بودند كه ممكن بود هر كدام از اعضاي روي يكي از آنها نظر داشته باشد. مهم اين است كه كدام يك شرايط باشگاه را مي‌پذيرند. تعداد اعضاي كميته‌ فني هم پنج نفر تعيين شد و قرار شد در جلسه بعدي دو عضو علي البدل هم براي كميته‌ انتخاب شوند.

 

با اين حال و در حالي كه پيش از اين افشين پيرواني به عنوان يكي از اعضاي كميته‌ فني پرسپوليس گفته بود كه در جلسه شنبه شب در باشگاه هيچ حرفي از مربي ايراني زده نشد و اكثر اعضا با مربي خارجي موافق بودند، درخشان در اظهار نظري متناقض گفت: بحث ما در جلسه روي انتخاب مربي ايراني بود و اكثر اعضا با مربي ايراني موافق بودند، اما چون مربيان ايراني در چند سال اخير در پرسپوليس موفق نبودند، تصميم گرفتيم كه روي گزينه خارجي كار كنيم!

 

بازيكن اسبق پرسپوليس همچنين درباره نقش كميته‌ فني در باشگاه، گفت: هدف ما كمك كردن به سرمربي تيم است و اين كه روي كارها نظارت كند. خداي نكرده كميته‌ فني قصد دخالت در امور فني و حيطه كاري سرمربي تيم را ندارد. كسي هم به كميته‌ فني نيامده كه بخواهد خود را وارد حريم كاري سرمربي كند.

 

درخشان در ادامه به عملكرد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات اشاره كرد و افزود: به اعتقاد من باشگاه امسال خوب يارگيري كرد، اما مهم اين است كه تيم به خوبي هدايت شود.

 

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا تصور نمي‌كند كه پرسپوليس زمان زيادي را براي آماده سازي از دست داده است؟ خاطر نشان كرد: من معتقدم كمي براي شروع كار دير شده، اما اين وضعيتي است كه پيش آمده است، ولي با آمدن سرمربي مشكلات كمتر مي‌شوند. ضمن اين كه از چندين روز قبل، بازيكنان زير نظر مربيان تيم و بدنساز تمرين مي‌كنند.

 

افشين پيرواني گفته بود كه با وجود بازيكنان تازه وارد پرسپوليس، هر كسي كه روي نيمكت اين تيم بنشيند كار آساني پيش رو خواهد داشت. درخشان در اين رابطه گفت: من كاري به حرف ديگران ندارم، اما مي‌گويم كه كار كردن در همه تيم‌ها سخت است. مهم اين است كه تفكرات سرمربي در زمين به خوبي اجرا شوند تا تيم به اهدافش برسد. در مجموع بودن يا نبودن ستارگان در يك تيم، تضمين كننده راحتي كار سرمربي نيست.

 

وي در پايان درباره انتخاب يك مربي ايراني در كنار سرمربي خارجي و سرنوشت كادر فني فعلي تيم، گفت: قرار شد در كنار مربي جديد يك مربي داخلي هم به عنوان دستيار انتخاب شود، اما هنوز هيچ نامي در اين زمينه مطرح نشده است. ضمن اين كه هنوز درباره محسن عاشوري و كادر فني فعلي هم هيچ تصميمي نگرفته‌ايم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 406
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 6,119
  • بازدید سال : 79,523
  • بازدید کلی : 1,643,203