loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 167 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

 

مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دلایل حرفه‌ای از این به بعد هیچ وقت مصاحبه نمی‌کنم.

 

 

محسن عاشوری  پس از انتخابش به عنوان دستیار دوم خوزه اظهار داشت: با توجه به حضور سرمربی خوب پرسپولیس از این به بعد رسما کار من با این تیم شروع شده است و باتوجه به شرایط حرفه‌ای دیگر از امروز به بعد مصاحبه نمی‌کنم.

 

وی افزود: این موضوع را بر حسب بی‌ادبی نگذارید بلکه به خاطر شرایط حرفه‌ای است. از کلیه خبرنگاران و هواداران بابت حمایتشان در چند وقت اخیر از پرسپولیس و همچنین موضوع مصاحبه نکردن من تشکر و سپس عذرخواهی می‌کنم.

 

مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دلایل حرفه‌ای از این به بعد هیچ وقت مصاحبه نمی‌کنم.

 

 

محسن عاشوری  پس از انتخابش به عنوان دستیار دوم خوزه اظهار داشت: با توجه به حضور سرمربی خوب پرسپولیس از این به بعد رسما کار من با این تیم شروع شده است و باتوجه به شرایط حرفه‌ای دیگر از امروز به بعد مصاحبه نمی‌کنم.

 

وی افزود: این موضوع را بر حسب بی‌ادبی نگذارید بلکه به خاطر شرایط حرفه‌ای است. از کلیه خبرنگاران و هواداران بابت حمایتشان در چند وقت اخیر از پرسپولیس و همچنین موضوع مصاحبه نکردن من تشکر و سپس عذرخواهی می‌کنم.

 

 

 

 

 

 

عاشوری ادامه داد: در مورد تمام مسائل فنی و غیرفنی خود خوزه از این به بعد صحبت می‌کند و اگر از من خواستند در خدمت رسانه‌ها خواهم بود. امیدوار هستم که همه با هم بتوانیم به پرسپولیس کمک کنیم.

عاشوری در پایان با اشاره به برگزاری تمرینات پشت درهای بسته گفت: از تک تک هواداران پرسوپلیس می‌خواهم از من دلگیر نباشند من هرچه دارم از آنهاست و اگر تصمیمی گرفته بودم به صلاح تیم بود.هواداران واقعی پرسپولیس همیشه مشخص هستند اما برخی اوقات هم بعضی ها برای مسائلی به تمرین می‌آمدند که من مجبور می‌شدم تمرینات را بدون حضور هوادار برگزار کنم چون باید آ‌رامش تیم را نگه می‌داشتم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 172
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 380
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,299
  • بازدید ماه : 895
  • بازدید سال : 74,299
  • بازدید کلی : 1,637,979