loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 203 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

 

مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات پرسپولیس با خوزه سرمربی جدید این تیم از چهار روز پیش آغاز شده اما پس از انتخاب سرمربی جدید حاشیه هایی به همراه داشته است.

 

سرمربی پرسپولیس اعلام کرده ما می خواهیم حریفان را در زمین غافل گیر کنیم به همین دلیل تمرینات باید پشت درهای بسته برگزار شود.

مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات پرسپولیس با خوزه سرمربی جدید این تیم از چهار روز پیش آغاز شده اما پس از انتخاب سرمربی جدید حاشیه هایی به همراه داشته است.

 

سرمربی پرسپولیس اعلام کرده ما می خواهیم حریفان را در زمین غافل گیر کنیم به همین دلیل تمرینات باید پشت درهای بسته برگزار شود.

 

 

با وجود اینکه پیش از این و از سوی دستیاران ایرانی نیز تمرینات پرسپولیس در برخی روزها بدون حضور تماشاگران برگزار می شد، پس از حضور سرمربی پرتغالی این تیم اتفاقات عجیبی رخ می دهد.

 

ملی پوشان و ستاره های فصل جدید پرسپولیس مدت هاست که در تمرینات پرسپولیس حضور دارند اما درگیری ها و حاشیه سازی های که پس از امضای قرارداد سرمربی جدید این تیم به صورت متوالی مشاهده شده اسباب تعجب ناظران شده است.

 

هواداران به دیدن بازیکنان محبوب خود و پیگیری وضعیت آنان علاقه دارند و خیلی عجیب نیست که در کش و قوس های اصرار برای ورود به محل تمرین و ممانعت مسئولان مشکلاتی غیرمترقبه به وجود آید. اما اینکه این حوادث برای دفعات دوم و چندم به شکل مشابه تکرار شود از شکل و شمایل عادی خود خارج شده و فرضیه نشأت گرفتن از مراجعی با نیات شوم را قوت می بخشد.

 

درگیری های فوق الذکر چه منشاءی کاملا هواداری و اتفاقی داشته و یا با نیّات از قبل تعیین شده صورت پذیرفته باشد در روند حرکتی پرسپولیس اختلال ایجاد می کند. بازیکنانی که در زمین درفشی فر تمرینات آماده سازی خود را سپری می کنند پس از تمرینات در مواجهه با خبرنگاران و مردم و فردای آن روز با دیدن تیترهای رنگارنگ روزنامه ها اطراف پرسپولیس را ناآرام می بینند و ذهن آرامی برای آماده سازی جهت فصلی طولانی و پر فراز و نشیب نخواهند داشت.

 

راه مواجهه با این مشکل چیست؟

 

* برخورد چکشی ممکن است یک مسکّن موقتی باشد اما درمان دائمی نیست. درخواست برای نیامدن هواداران هم فایده ندارد. اجتماع مردم و هواداران در محل های حضور سوپراستارها و اشخاص مشهور در سراسر کشور رویه ای عادی شده و اجتناب ناپذیر است. محل تمرین پرسپولیس در مرکز شهر تهران نیز منطقه ای مسکونی است و بهترین مکان برای دیدار مردم علاقمند به دیدار با بازیکنان محبوب خود و صرفنظر کردن از آن تقریبا محال است.

 

* برگزاری اردوی آماده سازی پرسپولیس در داخل یا خارج از کشور به منظور نزدیکی کادرفنی و بازیکنان به هم و همچنین انتخاب محل های نامشخص از قبل برای انجام تمرینات.

 

* انتقال موقت تمرینات تیم به ورزشگاه های بزرگ و ملی شهر که دسترسی به اطراف زمین های آن به سادگی درفشی فر امکان پذیر نیست.

 

* باز کردن درها در بخشی از تمرینات همچون زمان ریکاوری و به پایان رسیدن تمرین برای هواداران و تعیین مکان مشخص برای دیدار هواداران با بازیکنان و گرفتن عکس و امضا و...

 

* بلیط فروشی برای تمرینات باشگاه.

 

* محدود کردن حضور در تمرینات به هواداران رسمی باشگاه. جهت ورود به تمرینات پرسپولیس از هواداران کارت هواداری اخذ شود. به این منظور هوادارانی که دارای کارت هواداری هستند به تمرینات راه یابند و به افرادی که دارای کارت هواداری نیستند فرم دریافت کارت ارائه شود. به این ترتیب حضور هواداران سایر تیم ها و میزان حاشیه ها به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می کند و در صورتی که فردی پس از ورود نیز حاشیه سازی کند امکان ضبط کارت و جلوگیری از ورود مجدد وی در آینده وجود دارد.

 

* تعیین زمان و مکان هایی مشخص برای گردهمایی هواداران و دیدار آنان با بازیکنان و ستاره های محبوب خود. برای به خدمت گرفتن بازیکنان و به کارگیری آنان در تیم ها هزینه می شود و در برابر این هزینه ستاره ها باید سرویس مناسب را به باشگاه خود ارائه کنند. نیاز هواداران به ملاقات و مواجه با بازیکنان محبوب خود از جمله نیازهایی است که نباید نادیده گرفته شود و با برنامه هایی این چنین نزدیکی بیشتر اربابان بیت المال و خادمان آن فراهم می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 406
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 6,188
  • بازدید سال : 79,592
  • بازدید کلی : 1,643,272