loading...
مرجع خبری پرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
احسان باغیاری بازدید : 220 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از نتایج اخیر تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که مشکلات این تیم بازیکن و مربی نیست و این تیم به شدت از مشکلات ریشه‌ای رنج می برد.

 

محمود کلهر با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پرسپولیس از ابتدای فصل نوسانات زیادی داشته که اوج آن را در بازی مقابل الهلال شاهد بودیم.

 

مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از نتایج اخیر تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که مشکلات این تیم بازیکن و مربی نیست و این تیم به شدت از مشکلات ریشه‌ای رنج می برد.

 

محمود کلهر با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پرسپولیس از ابتدای فصل نوسانات زیادی داشته که اوج آن را در بازی مقابل الهلال شاهد بودیم.

 

 

وی ادامه داد: تغییر و تحولات این تیم از ابتدای فصل چه در حوزه مدیریتی و چه در سطح سرمربی‌گری باعث ایجاد برخی مشکلات برای این تیم شد و باید گفت که از ابتدا در پرسپولیس تنش وجود داشت و برخی پیروزی‌های جسته و گریخته این تیم مرهمی موقتی بر زخم پرسپولیس شد.

 

 

وی با بیان اینکه پرسپولیس برابر الهلال در آرایش دفاعی دچار مشکل بود، گفت: پرسپولیس در آرایش دفاع ۴ نفره دچار مشکل بود و این در حالی است که این تیم از لحاظ بازیکن مشکلی ندارد و تنها مهره چینی و استفاده از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی باعث ایجاد مشکل برای این تیم شد.

 

کلهر افزود: فاصله خط دفاع و هافبک پرسپولیس به مانند چند بازی گذشته این تیم برابر سایپا و تراکتور سازی مشهود بود و در این بازی هم این مشکل ترمیم نشد تا الهلال که به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود از همین خالی ماندن فضاهای پشت هافبک استفاده کرد و مقابل پرسپولیس پیروز شد.

 

وی مشکل پرسپولیس را ریشه‌ای دانست و گفت: مشکلات پرسپولیس مربی یا بازیکن نیست چرا که در گذشته دیدیم مربی همچون کرانچار هم نتوانست در پرسپولیس خوب کار کند ولی در حال حاضر در سپاهان شرایط خوبی دارد و یا معمار‌زاده بهترین بازیکن فولاد بود ولی در پرسپولیس دچار افت شدید شده است. ما در تیم‌هایمان به کار زیر بنایی نمی‌پردازیم و همین امر باعث می‌شود که دچار مشکل شویم.

 

کلهر با بیان اینکه پرسپولیس نیاز به روحیه دارد، اذعان داشت: دنیزلی به عنوان سرمربی و کسی که اختیارات زیادی درتیم دارد نقش اصلی در ترمیم روحیه از دست رفته تیمش دارد. او باید برای بازیکنانش ایجاد انگیزه کند تا شرایط آن‌ها را برای ادامه مسابقات پیش رو بهبود بخشد.

 

وی افزود: دنیزلی مربی خوبی است ولی در بحث تاکتیکی مشکلاتی هم دارد اما وی فردی صادق است و همواره با صداقت حرف می‌زند. به نظر من او نباید قبل از بازی با الهلال در مورد حذف ۱۰ نفر از تیمش صحبت می‌کرد چرا که این حرف تاثیر منفی بر روحیه تیمش داشت و جو پرسپولیس را متشنج‌تر کرد.

 

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نحوه بازی بازیکنان پرسپولیس در زمین این شائبه را ایجاد می‌کرد که بازیکنان خواستار تغییر در تیم هستند گفت: امیدوارم که این طور نباشد و بعید می‌دانم که بازیکنان پرسپولیس شرافت خود را زیر پا بگذارند. دیروز هواداران پرسپولیس با حضور پر شور خود برای حمایت تیمشان به ورزشگاه آمده بودند ولی شاهد شکست این تیم بودند اما به عنوان یک پرسپولیسی از آن‌ها می‌خواهم که پشت تیمشان را خالی نکنند و با صبوری از پرسپولیس حمایت کنند.

 

وی با بیان اینکه این از قدرات الهلال نبود که پرسپولیس را برد بلکه بد بودن پرسپولیس باعث پیروزی این تیم شد اظهار داشت: پرسپولیس تا کنون در آزادی برابر هیچ تیم عربی نباخته بود و این بار هم شرایط نا‌مناسب این تیم باعث پیروزی حریف عرب شد.

 

کلهر در پایان در خصوص بازی آخر پرسپولیس در برابر الشباب گفت: دنیزلی باید روی روحیه از دست رفته تیمش کار کند و آن‌ها را به شرایط مناسب روحی برگرداند بدون شک الشباب با توجه به حذف خودش از رقابت‌ها برای الغرافه بازی خواهد کرد و از تمامی ترفند‌ها برای پیروزی استفاده خواهد کرد ولی پرسپولیس باید با اعتماد به نفس بازی کند و این پیروزی می‌تواند آن‌ها را دوباره احیا کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • گلزنان برتر تیم

    گلزنان برتر تیم

    کریم انصاریفرد
    # نام بازیکن تعداد گل
    1کریم انصاریفرد4
    2محمد قاضی3
    3مهدی مهدوی کیا2
    4جواد کاظمیان1
    انتخاب کاپیتان آسیا
    mahdavi
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2980
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 230
  • بازدید امروز : 298
  • باردید دیروز : 938
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,622
  • بازدید ماه : 5,832
  • بازدید سال : 79,236
  • بازدید کلی : 1,642,916